> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0

NATURAL VS ECOLOGIC
DIFERENTE DINTRE PRODUSELE BIO SI CELE CONVENTIONALE

Diferenta dintre produsele bio si conventionale, se refera la tipul semintelor astfel:

Semintele conventionale sunt seminte provenite din agricultura clasica, conventionala ceea ce inseamna ca se pot utiliza in cultivarea canepii ingrasaminte, fertilizatori, erbicide impotriva buruienilor sau pesticide impotriva daunatorilor. Aceste substante pot fi de sinteza-chimice sau naturale, insa nu se impun restrictii cultivatorilor, pot folosi ceea ce gasesc pe piata si este autorizat spre vanzare. Aceste substante chimice se pot regasi in planta si seminte in cazul in care se folosesc din abundenta.

Semintele certificate ecologic sunt semintele cultivate intr-un sistem controlat, fiecare cultivator fiind certificat de catre un organism acreditat care supravegheaza intreg circuitul productiv astfel incat sa fie garantat ca ceea ce se foloseste in cultivarea canepii este 100% natural si acceptat in agricultura ecologica.

Mai precis, timp de 3 ani cultivatorul este “in conversie”, o perioada de purificare a solului in care este interzisa folosirea oricarei substante de sinteza. Abia dupa aceasta perioada terenul este certificat ecologic si se preteaza culturilor certificate.

Exista o lista de ingrasaminte naturale acceptate, cel mai des balegar de la animale, compost rezultat din resturi vegetale sau insecticide naturale extrase de exemplu din crizanteme care alunga o parte a insectelor. Organismul de certificare verifica ce s-a plantat, pe ce suprafata, ce tratament s-a aplicat pana la recolta. In plus, agricultura ecologica presupune rotirea continua a culturilor astfel incat solul sa ramana “sanatos”, bogat in minerale. Cultivatorii ecologici trebuie sa pastreze registre in care noteaza fiecare detaliu, folosesc mai multa forta de munca umana, au recolte mai mici si drept urmare, produsele certificate ecologic sunt mai scumpe.

Informaţii

Producător
 Canah
Distribuitor
Data
 06.05.14
Platformă
Preţ
 50,00 lei

Articole ProLife

Linkuri

Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition

promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri