> 8 9 10 11 12 13 14
> 15 16 17 18 19 20 21
> 22 23 24 25 26 27 28
> 29 30 31  0  0  0  0

PRODUSE PENTRU VEGETARIENI SI VEGANI
Ce sunt produsele pentru vegetarieni si vegani?
Produsele recomandate pentru diete vegetariene si vegane sunt 100% de origine vegetala, iar unele se incadreaza in categoria de mancare bio. Aceste alimente sunt perfecte pentru o dieta sanatoasa, avand remarcabile proprietati nutritionale. De exemplu, semintele chia, extrem de populare in alimentatia raw vegan si nu numai, sunt o sursa bogata de omega-3, calciu, magneziu, fibra si proteine. Fructele uscate Goji au si ele o mare popularitate in regimul vegan sau vegetarian, fiind bogate in vitamine si minerale. Cand se folosesc? Aceste produse pot fi integrate in alimentatia raw vegan si vegetariana, aducand un aport important de nutrienti. Ele pot fi folosite cu succes si ca alimente pentru slabit, fiind satioase, nutritive si bogate in fibra. O dieta vegetariana sau vegana trebuie practicata cu atentie, pentru a nu ne priva de nutrienti importanti, iar aceste produse contribuie din plin cu vitamine si minerale. Pentru cine sunt recomandate produsele vegetariene si vegane? Fie ca urmezi un regim vegan / vegetarian sau nu, poti obtine multe beneficii de pe urma acestor produse. Ele contribuie notabil la o dieta sanatoasa si te ajuta sa te mentii energica si sanatoasa, pentru a fi in forma pe toata durata zilei. Se recomanda intregii familii!

Informaţii

Articole ProLife

Utilitatea articolului