Pagina principala  |    Forum  |    Despre Noi  |    Contact  |    MAGAZIN  |    PRODUSE LA PROMOTIE
ro en fr de hu it









<< Septembrie 2017 >>
  Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.
>  0  0  0  0 1 2 3
> 4 5 6 7 8 9 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0


proliferomania.ro  Pagina principală / Articole / Regimuri
REGIMUL 1 - REGIMUL ASOCIAT
Conceput de dr. Fricker, cercetator si medic nutritionist la spitalul Bichat din Franta, acest program propune- fara a impune- o noua modalitate de abordare a curei de slabire si de alimentatie zilnica.

Principii
·    Consumati suficiente proteine pentru a slabi fara a pierde masa corporala slaba.
·    Consumati alimente glucidice bobate in fibre alimentare, insotite sau nu de putine lipide pentru gust si pentru acizii grasi esentiali continuti.
·    Preferati alimentele bogate in vitamine.

      Fiecare persoana isi stabileste propriul program de slabire in functie de corpolenta, de numarul kilogramelor care trebuie pierdute si de vointa de a slabi mai lent sau mai rapid.
      Este un program de durata, structurat pe mai multe luni si in general bine suportat, dat fiind ca este echilibrat.

Ce promite
·    Un mai bun echilibru alimentar
·    Slabire treptata prin “topirea” masei grase

Cum actioneaza?
      Profesorul Fricker nu propune unul, ci patru regimuri echilibrate, dintre care puteti alege in functie de trei criterii: rapiditatea cu care doriti sa slabiti, sexul dumneavoastra si corpolenta.
      Programul atribuie o importanta deosebita fazei de stabilizare. In definitiv, sa slabesti e usor; mai greu este sa nu te ingrasi din nou.

Punctele sale tari
·    Este un regim clar si rational, in care se stipuleaza ferm ca, pentru a slabi, trebuie sa mancati mai putin si sa faceti mai multa miscare- formula pe care unii autori de regimuri „revolutionare“ tind sa o inlocuiasca cu aceasta: „Slabiti mancand tot ce doriti!”
·    Responsabilizeaza candidatul la slabire, care trebuie sa-si aleaga si sa urmeze regimul care i se potriveste cel mai bine.
·    Asigura o slabire progresiva si durabila, in masura in care fara de stabilizare este respectata

Punctele sale slabe
      Regimul trebuie urmat o perioada relative lunga- fapt care ii poate descuraja pe cei cu vointa slaba.Respectat insa, programul garanteaza o slabire durabila.

Programul sau*
     Dr.Fricker propune patru programe de slabire:
·    O formula cu 1200 de calorii
·    O formula cu 1600 de calorii
·    O formula cu 2000 de calorii
·    O formula cu 2400 de calorii

*Le nouveau guide de bien maigrir,de dr. Jacques Fricker, editions Odile Jacob, 1996
Fomula 1
Micul dejun:
·    Ceai sau cafea fara zahar sau cu indulcitor
·    Un pahar mare cu lapte degresat
·    1/8 bagheta
·    O nuca de unt degresat, cu 41% grasime
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Pranz:
·    Cruditati cu sos vinegreta (cu o lingurita de ulei)
·    O portie de carne, peste sau oua
·    Legume verzi la discretie
·    O aluna de unt degresat, cu 41% grasime
·    Fructe: variate, in functie de sezon si  si de gusturile dumneavostra

Cina:
·    Supa de legume la discretie, cu o lingurita de smantana proaspata
·    O portie de peste, oua sau carne
·    Legume verzi la discretie
·    O aluna de unt degresat, cu 41% grasime
·    1/6 bagheta
·    100g de branza
·    Frunte: variate, in functie  de sezon si de gusturile  dumneavoastra

Formula 2
Micul dejun:
·    Ceai sau cafea fara zahar sau cu indulcitor
·    Un pahar mare de lapte degresat
·    1/6 bagheta
·    O nuca de unt
·    Fructe:variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Pranz:
·    Cruditati cu sos de vinegreta (cu o lingurita de ulei), la discretie
·    O portie de carne, peste sau oua
·    Legume verzi la discretie
·    4 cartofi mici sau 6-8 linguri de paste, orez, porumb, gris sau legume uscate
·    O nuca de unt
·    Trei linguri de brenza proaspata cu 0 sau 10% grasime
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Cina:
·    Supa de legume la discretie, ccu o lingura de smantana proaspata
·    O portie de peste, oua sau carne
·    Legume verzi la discretie
·    O nuca de unt
·    1/6 bacheta
·    100g de branza
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Formula 3:
Micul dejun:
·    Ceai sau cafea fara zahar sau indulcitor
·    Un pahar mare de lapte dgresat
·    1/3 bagheta
·    O nuca de unt
·    2 lingurite de dulceata
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Pranz:
·    Cruditati cu sos vinegreta (cu doua lingurite de ulei), la discretie
·    O portie de carne, peste sau oua
·    Legume verzi la discretie
·    4 cartofi mici sau 6-8 linguri de paste, orez, porumb, gris sau legume uscate
·    O nuca de unt
·    Trei linguri de branza proaspata cu 0 sau 10 % grasime
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra
 
Cina:
·    Supa de legume la discretie, cu o lingura de smantana proaspata
·    O portie de peste, oua sau carne
·    Legume verzi la discretie
·    2 cartofi mici sau 3-4 linguri de paste, orez, porumb sau legume uscate
·    O nuca de  de unt
·    ¼ bagheta
·    100 g de branza
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavostra


Formula 4
Micul dejun:
·    Ceai sau cafea fara zahar sau cu indulcitor
·    Un pahar mare cu lapte degresat
·    1/3 bagheta
·    Unt cat trei alune
·    2 lingurite de dulceata
·    Fructe:variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Pranz:
·    Cruditati cu sos vinegreta (cu doua lingurite de ulei), la discretie
·    O portie mare de carne, peste sau oua
·    Legume verzi la discretie
·    4 cartofi mici sau 6-8 linguri deorez, paste, porumb, gris sau legume uscate
·    O nuca de unt
·    1/3 bagheta
·    Trei linguri de branza proaspata cu 10 sau 20% grasime, cu o lingurita de zahar
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra

Cina:
·    Supa de legume la discretie, cu doua linguri de smantana proaspata
·    O portie de peste, oua sau carne
·    Legume verzi la discretie
·    2 cartofi mici sau 3-4 linguri de paste, orez, porumb, gris sau legume uscate
·    O nuca de unt
·    1/3 bagheta
·    100 g de branza
·    Fructe: variate, in functie de sezon si de gusturile dumneavoastra.

Sfatul nostru:
      Acest regim eficient si echilibrat tine seama de nevoile si caracteristicile fiecarui individ. Poate fi urmat o perioada lunga. Face parte dintr-o politica globala de slabire, ale carei puncte forte sunt, pe langa regim, activitatea fizica si respectarea regulilor de igiena a vietii.

*Sursa: “Vreau sa slabesc ...si sa nu ma mai ingras!“, Claire Pinson
  
Informaţii


Articole ProLife


Linkuri

Utilitatea articolului
Acest articol a fost notat de vizitatori cu nota medie .


Scrie un comentariu
Nu aveti posibilitatea de a adauga comentarii! Vă mulţumim









Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme
www.gasparinutrition.com
www.maxfitmag.com

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition
 
promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri