Pagina principala  |    Forum  |    Despre Noi  |    Contact  |    MAGAZIN  |    PRODUSE LA PROMOTIE
ro en fr de hu it









<< Septembrie 2017 >>
  Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.
>  0  0  0  0 1 2 3
> 4 5 6 7 8 9 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0


PECTORALI DE INVIDIAT

Daca în lumea modellingului s-au creat câteva repere de genul 90-60-90, în domeniul culturismului prioritatile sunt evident altele, astfel ca niste pectorali bine definiti constituie o alternativa, deloc de neglijat.

 

EFECTUAREA RIDICARII SI COBORÂRII BRATELOR PRIN ÎNAINTE DIN CULCAT PE BANCA ÎNCLINATA, SUB UN UNHGHI DE ATAC DE 15 - 30 DE GRADE - EXERCITIUL IDEAL PENTRU PECTORALI.

 

Cresterea volumului pectorralilor reprezinta un obiectiv pe care si-l propun foarte multi culturisti. Încarcarea cu musculatura a partii superioare a trunchiului reprezinta un criteriu deosebit de important pentru a îmbunatati estetica trunchiului, în plus scoate în evidenta, mai pregnant zona mediana a trunchiului.

 

Cum se realizeaza acest lucru? simplu, cu cât ai o cutie toracica mai larga, cu atât mai îngust ti se pare bazinul si coapsele. Cu cât pectorali sunt mai dezvoltati, cu atât, privit din profil arati mult mai bine, privit în ansamblu.

 

Din motive nenumarate fiecare dintre noi doreste sa-si dezvolte pectoralii, pentru atingerea acestui scop unic modalitatile de abordare difera, însa, de la caz la caz. Sunt sportivi care se axeaza pe împinsul din culcat, sunt altii care întrebuinteaza aparatura de ultima generatie construita pentu dezvoltarea pectoralilor.

 

Dar, din pacate unele exercitii care au fost uitate, din binecunoscutul motiv, care în mod popular se numeste a nu vedea padurea de uscaturi. Dintre aceste “cenusarese” face parte si exercitiul cunoscut sub denumirea de - ridicari si coborâri prin înainte din culcat pe banca înclinata, sub un unghi de atac de 15-30 de grade, care reprezinta un exercitiu fantastic pentru dezvoltatrea latimii pieptului si a grosimii pectoralilor.

 

“FLUTURARI SPECIALE”         

 

Multi efectueaza flexii si extensii ale bratelor în lateral dar din pozitia culcat pe banca orizontala, care prelucreaza segmentele mijlociu, inferior si respectiv extern al pectoralilor.

 

O ridicare usoara a unghiului de înclinare a bancii, schimba centrul de greutate al fortei pe segmentul superior al pectoralilor. Acest tip de exercitiu, cu o denumire atât de alambicata si de lunga, dar în schimb foarte usor de transpus în practica, ia în considerare în alt mod abordarea muschilor pectorali, decât efectuarea clasica traditionala din pozitia culcat pe banca oriontala. Înclinând usor banca efortul va fi transferat asupra segmentului superior/exterior al muschilor pectorali.

 

Schimbarea unghiuluide abordare la orice alt exercitiu, deja confera o crestere a eficientei. Un unghi prea mare de înclinare, nu-si atinge obiectivele propuse deoarece nu implica segmentul superior/ exterior al muschilor pectorali, ci actioneaza asupra fasciculelor anterioare ale deltoizilor!

 

Cazul ideal, este de a înclina banca la 1/2 din valoarea ce o întrebuintam, în mod curent, deci la 15 - 30 grade, cu toate ca marea majoritate a bancilor înclinate au în STAS, o înclinare de 45 de grade.

 

O alta optiune, daca sala este slabut dotata este aceea ca, sub o pereche de picioare ale bancii orizontale sa fixam un obiect stabil ce va conferi, înclinarea necesara bancii. Reamintim, indiferent de modul în care realizam înclinarea bancii, unghiul de înclinare sa nu depaseasca 15 - 30 de grade.

 

Unghiul de înclinare al bancii are o importanta deosebita, fapt pentru care între unghiul de atac al miscarii si unghiul de înclinare al bancii, nu-si are rost nici un fel de comparatie. În loc sa “imitam” ridicarile si coborârile traditionale, efectuate pe banca orizontala, în acest caz la revenire mâinile trebuie sa se apropie cât mai mut de segmentul superior al pectoralilor.

 

Pumnul trebuie rasucit de asemenea maniera, încât degetele groase de la ambele mâini pe timpul efectuarii mscarii sa fie orientate unul catre celalalt, fapt ce confera o izolare în plus segmentului superior al pectoralilor, fapt ce confera o stimulare si mai puternica a pectoralilor.

 

ÎNCET SI...SIGUR

 

Exercitiu se efectueaza într-un ritm lent, deoarece în timpul efectuarii etensiei nu dorim sub nici un mod sa ne confruntam cu ruptri musculare. Miscarea efctuata în ritm lent ajuta la echilibrarea, distribuirea miscarii între segmentul superior si exterior al pectoralilor si asigura ridicarea la o înaltime mare (o amplitudine mare) a miscarii în partea superioara - pâna la nivelul gâtului, care sa implice în partea finala si o usoara rasucire din încheietura mâinii. În afara de aceasta se împiedica ca, sa se efetueze miscarea din balans, care ar duce la scaderea eficientei exercitiului. Trebuie sa avem în vedere ca, miscarea trebuie efectuata în ritm uniform, tinând încordati muschii în permanenta.

 

PENTRU ÎNCEPUT - GREUTATI MICI

 

În vederea însusirii modului corect de efectuare a miscarii se impune ca la început sa se efectueze exercitiul cu greutati mici, iar ulterior, progresiv sa le crestem. Aceasta reprezinta adevarata cheie a succesului si nu trebuie sa o ignoram.

 

Prin stil de viata sanatos se întelege:

- renuntarea la fumat, reducerea consumului de alcool si cafea, reducerea consumului de sare si grasimi din alimentatie, în special cele de origine animala (accentul pozitiv punându-se pe uleiul de floarea - soarelui si grasimea provenind de la peste), revenirea la valorile greutatii ideale în cazul supraponderabilitatii sau obezitatii;

- cresterea consumului de fibre alimentare, de legume si fructe ce contin, alaturi de lactatele partial degresate, potasiu, sodiu, calciu;

- reducerea stresului zilnic, evitarea starilor de oboseala prin respectarea unu numar adecvat de ore de odihna si somn, participarea în mod activ la programe de gimnastica de întretinere, concepute, adaptate si desfasurate pe cât posibil, sub îndrumarea specialistilor.

 

Pentru buna functionare a diferitelor sisteme si organe acestea au nevoie de elemente nutritive specifice, pentru ca sa functioneze la parametri maximi. De asemenea, fiecare parte a corpului nostru are nevoie de o intretinere specifica particulara.

 

Daca acordam atentia cuvenita fiecarui organ in parte, fiecarui sistem in parte ne vom bucura de o sanatate trainica si de un indice al calitatii vietii foarte ridicat. Ne vom bucura din plin de viata.

 

Un mijloc la îndemâna oricui, de a-si fortifica organismul, împotrivsa factorilor ostiliIi ai mediului si  împotriva tarelor ritmului trepidant de viata îl reprezinta suplimentele alimentare. Cuvântul de ordine este: ”O alimentatie corecta previne îmbolnavirea.!

 

Sentinta antica: "Mâncarea sa fie medicamentul vostru, nu medicamentul mâncarea voastra" (Hippocrate - “parintele” medicinei), este aplicabila perfect, în cazul suplimentelor.

  
Informaţii



Articole ProLife


Utilitatea articolului
Acest articol a fost notat de vizitatori cu nota medie .


Scrie un comentariu
Nu aveti posibilitatea de a adauga comentarii! Vă mulţumim









Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme
www.gasparinutrition.com
www.maxfitmag.com

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition
 
promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri