Pagina principala  |    Forum  |    Despre Noi  |    Contact  |    MAGAZIN  |    PRODUSE LA PROMOTIE
ro en fr de hu it









<< Septembrie 2017 >>
  Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.
>  0  0  0  0 1 2 3
> 4 5 6 7 8 9 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0


MISCAREA

În cele ce urmeazã vã vom prezenta câteva date care fac o adevãrata pledoarie pentru practicarea sportului ca unic mijlod de a lupta cu excedentul ponderal. Practicarea macar a unei singure discipline sportive pe care vi-o prezentam va facecavisul de a avea o silueta frumoasa sa se transforme în realitate.

 

ALPINISMUL

Antreneaza în special musculatura picioarelor, dar si trunchiul superior si braþele. Aceasta încarcatura dubla solicita o activitate metabolica totala. O ora de alpinism: circa 600kcal.

Alimentaþia recomandata: în ziua premergatoare, hidrati de carbon complecsi (cartofi, orez natural, macaroane). Iar în rucsac: banane, pesmeti, chifle cu secarasi brânza. În acest fel, vom dispune cu 20% de mai multa forta. Daca aceste alimeente lipsesc din dita, vom obosi mult mai repede.

 

BASCHETUL

Sunt antrenati muschii picioarelor si ai trunchiului superior. Complementar este recomandabil sa efectuam si câteva sprinturi în bazinul de înot. În acest fel, volumul plamânilor creste, iar asimilarea de oxigen sporeste de la aproximativ 2 litri pe minut la circa 4 litri, si fiecare litru de oxigen consumat arde 5 kilocalorii. Deci, o ora de sport consuma aproxmativ 600-1000 kcal.

Alimentatia recomandata: fier si vitamina C, peste, carne de pasare, produse integrale si fructe: mere acre,grapefruit.

 

CULTURISMUL

Spre deosebire de alte sporturi, prin efectuarea acestor tipuri de antrenamente poate fi antrenaat si fortificat fiecare muschi în parte. Alimentatie având în vedere ca în paginile revistelor noastre: Muscle Fit si Pro Muscle Magazin am discutat pe larg despre alimentatia culturistului, în prezentul material vom amminti doar faptul ca, practicareaculturismului nu trebuie asociata unei cure de slabire drastice deorece vor aparea urmari nedoriteastfel ca pielea în loc sa se întindase va flescai. Antrenamentele trebuie, în cazul începatoorilor sa se efectueze de 2-3 ori pe saptamâna si sa nu dureze mai mult de circa 30-45 minute.

La o singura sedinta de antrenament vom pierde între 330 –495 kcal.

 

ÎNNOTUL

Întareste muschii slabiti si circulatia sângelui. Efectuând sprinturi, înotând cât putem de repede pâna la epuizare, pe distante scurte de 30-50 metri vom obtine cele mai bune rezultate înlupta cu caloriile excedentare. Efctuarea acestor sprinturi este mult mai benefica decât efectuarea înotului de anduranta ca de exemplu sa înotam succesiv de 20 ori câte 25 metri, într-un tempo mediu. Cea mai multa energie se consuma daca înotam crowl sau delfin. Într-o ora se pot pierde circa 500-1000 kcal.

Alimentatia: Fierul continut de carnea de pasare, peste, fructe de mare (creveti) si vitamina C, continuta demorcovi, cartofi, conopida, varza revigoreaza organismul si permite o oxigenare mai buna, fapt deosebit de important, mai ales în bazinele acoperite(bazine cu apa calda).

 

JOGGING-UL

Antreneaza corpul si creeaza buna dispozitie. Motivul: sunt eliberati hormoni care stimuleaza o stare de spirit buna. La o alergare de 5 kilometri, consumam circa 500kcal. La început se intercaleaza câte o pauza scurta de mers (mers+alergare, alternativ).

Alimentatia: înainte de alergare, vom consuma hidrati de carbon, de exemplu banane, pâine de secara cu brânza slaba. Fierul, continut de sucul de poretocaleaccelereaza metabolismul si asigurarezervele de oxigen.

 

MERSUL PE JOS

Îmbunatateste circulatia sangvina, întareste musculatura picioarelor, tendoanele si ligamentele. Eficienta practicarii acestui tip deexercitii fizice creste daca-l efectuam prin îngreuierea corpului. Chiar si transportul banalelor sacose cu care efectuam piata zilnic, confera un plus de eficienta nemaivorbind de transportul unui rucsac îngreunat cu circa 15-20 kilograme de nisip.

Se pot consuma circa 520 kcal/ora.

Alimentatie: Înainte de antrenament se recomanda consumarea fructelor bogate în vitamina C (portocale, lamâi, mere). Daca mergem mai mult, dupa o ora este recomandabil sa mâncam o banana sau un sandvici. În felul acesta ne vom mentine forma fizica corespunzatoare.

 

MERSUL PE BICICLETA

Exact ca la mersul pe jos, si la mersul pe bicicleta sunt solicitati muschii întregului corp. Plimbarile zilnice de 20 minute consuma circa 300 kilocalorii, mai ales daca efectuam aceste plimbari în teren variat. Se recomanda sa nu pedalam prea repede (deci sa nu gâfâim) si sa evitam suprasolicitarea organismului, altminteri vom arde hidratii de carbon si nu grasimile de care vrem cu orice pret sa ne dispensam.

Alimentatia: Înainte de start, un fel de mâncare bogata în carbohidrati (de exemplu, o farfurie mica cu spaghete cu brânza), iar ca merinde pentru drum: banane.

 

TENISUL

Tenisul solicita aproape toti muschii. Fortifica inima, îmbunatateste circulatia sangvina, întareste oasele. Cercetarile intreprinse au aratat ca femei de 70 de ani, care joaca zilnic tenis, au oasele la fel de tari ca cele de 30 de ani. O ora de tenis consuma circa 426 kilocalorii.

Alimentatia: Datorita faptului ca este un sport care presupune reactii neuromusculare deosebite, avem nevoie de mult magneziu.

Ca urmare trebuie sa mâncam de mai multe ori pe zi: nuci, seminte de floarea soarelui sau produse de panificatie din grâu integral. Se recomanda administrarea unui produs farmaceutic ce contine lecitina (exista în farmacii si se vinde fara prescriptie medicala), pentru a creste puterea de concentrare si viteza de reactie.

 

SAHUL 

Cu toate ca în limbaj colocvial se fac destul de multe glume la adresa solicitarii organismului prin efectuarea partidelor de sah, anumite glume necondimentate afirmând ca: “pare a avea muschi de sahist”, vom vedea ca cele afirmate nu se adeveresc întru-totul.

Sahul stimuleaza - la fel ca orice sport-consumul de energie si metabolismul. Întareste inima, circulatia sângelui, provoaca arderea grasimilor.

Alimentatie: pentru stimularea cerebrala se recomanda consumarea de oua, lapte, fructe si legume.

În concluzie practicarea oricarui sport este recomandabila deoarece stimuleaza metabolismul, amelioreaza starea generala de sanatate si contribuie într-o masura mai mare sau mai mica la diminuarea excesului ponderal.

  
Informaţii



Articole ProLife


Utilitatea articolului
Acest articol a fost notat de vizitatori cu nota medie .


Scrie un comentariu
Nu aveti posibilitatea de a adauga comentarii! Vă mulţumim









Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme
www.gasparinutrition.com
www.maxfitmag.com

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition
 
promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri