Pagina principala  |    Forum  |    Despre Noi  |    Contact  |    MAGAZIN  |    PRODUSE LA PROMOTIE
ro en fr de hu it









<< Septembrie 2017 >>
  Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.
>  0  0  0  0 1 2 3
> 4 5 6 7 8 9 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0


TIMPUL (DURATA) ANTRENAMENTULUI AEROB
Se refera la numarul de minute de exercitii intr-o sedinta de antrenament. Daca efortul se executa in serii, pauzel nu se iau in calculul duratei. Durata si intensitatea sunt parametri interdependenti, in sensul ca cresterea unuia determina reducerea celuilalt.

Durata poate fi exprimata in unitati de timp, distanta sau kilocalorie. Desi pare ciudat la prima vedere, de multe ori se foloseste exprimarea in functie de numarul de calorii consummate.

Este o abordare mai curand practica, deoarece multi dintre noi suntem obisnuiti sa citim etichetele produselor alimentare sis a ne raportam activitatea la aportul caloric (de exemplu: azi o sa alerg sis a consum echivalentul caloric al unui hamburger).

Asadar durata antrenamentului exprimata in kcal/sedinta imparte tipul de antrenament in antrenamente cu durata scurta-100-200 kcal/sedinta, durata medie-200-400 kcal/sedinta si durata mare-mai mult de 400 kcal/sedinta.

Consumul caloric in timpul efortului depinde de greutatea corporala, ceea ce inseamna ca o persoana de 90 kg va consuma mai multe calorii decat una de 50 kg. Monitoarele aparatelor cardio din sali ne arata un consum caloric mediu (raportat la o persoana de 70-80 kg), iar cele mai noi calculeaza consumul si in functie de greutatea persoanei.

Se considera ca pentru a obtine un raspuns din partea antrenamentului aerob, durata trebuie sa se incadreze in limitele a 30-60 minute. Durata va fi insa apreciata si in functie de intensitatea antrenamentului (activitatile aerobe cu intensitate mai redusa vor fi mentiute pe o durata mai lunga). Studii recente au aratat ca antrenamentele mai lungi de 30 de minute produc beneficii mai mari decat antrenamente mai scurte, probabil datorita faptului ca proportia de grasime metabolizata continua sa creasca dupa primele 30 de minute de exercitii.

Pentru a obtine permanent beneficii, solicitarea trebuie crescuta continuu, atat in ceea ce priveste intensitatea cat si durata.


Sursa: "Super Fit", Dr. Serban Damian
  
Informaţii


Articole ProLife


Linkuri

Utilitatea articolului
Acest articol a fost notat de vizitatori cu nota medie .


Scrie un comentariu
Nu aveti posibilitatea de a adauga comentarii! Vă mulţumim









Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme
www.gasparinutrition.com
www.maxfitmag.com

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition
 
promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri