Pagina principala  |    Forum  |    Despre Noi  |    Contact  |    MAGAZIN  |    PRODUSE LA PROMOTIE
ro en fr de hu it









<< Septembrie 2017 >>
  Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.
>  0  0  0  0 1 2 3
> 4 5 6 7 8 9 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30  0


proliferomania.ro  Pagina principală / Articole / Fitness
ATINGEREA OBIECTIVELOR - FITNESS AEROB
Cheia atingerii obiectivelor in ceea ce priveste fitnessul aerob este reprezentata de perseverenta si administrarea efortului in portii mici. Asa cum se spune, graba strica treaba.

E nevoie de timp pentru a urni acel flux continuu, dar lent de adaptari ale organismului. In primele saptamani veti experimenta o ameliorare a energiei si vigorii, apoi modificarile compozitiei corpului. Totusi nu va faceti iluzii ca in cateva saptamani puteti elimina efectele a catorva (zeci de) ani de sedentarism si acumulare de grasime.

Progresele depind in primul rand de caracteristicile genetice ale fiecaruia, dar potentialul maxim poate fi atins numai prin efort sustinut. Rata progresului este determinate in principal de doi factori: varsta si nivelul initial de fitness. Pubertatea si adolescenta reprezinta perioadele in care se pot obtine cele mai spectaculoase progrese, in timp ce la varsta a treia progresele sunt mult mai lente si limitate. De retinut faptul ca la orice varsta sunt posibile ameliorari ale performantei, in special daca se asociaza cu scaderea in greutate.

Indivizii activi inregistreaza o crestere mai redusa a performantelor decat cei sedentari, deoarece ei pleaca de la un nivel mai apropiat decat potentialul lor maxim. Atunci cand incepeti un program de antrenament, in primele faze veti inregistra o crestere impresionanta a performantelor, pentru ca apoi ritmul sa fie din ce in ce mai lent, pana se atinge un platou. Odata ce ati atins un nivel care sa va multumeasca, puteti trece pe un program de mentinere (intretinere).

Exista doua cai prin care puteti sa va mentineti performantele obtinute:
- 2-3 antrenamente pe saptamana, dar la intensitatea si durata folosita pentru a obtine acele performante
- antrenamente mai lungi si cu intensitate mai redusa (aceasta ultima varianta pare sa fie mai putin productiva)

Ultimele studii au stabilit timpul de injumatatire al efectelor antrenamentului, stabilindu-l undeva la 5-9 zile, pe baza observarii activitatii enzimatice. In concluzie, daca efectele antrenamentului se injumatatesc in 5 zile, trebuie sa va antrenati mai frecvent pentru a contracara acest fenomen.

Sursa: ”Super Fit”, Dr. Serban Damian
  
Informaţii


Articole ProLife


Linkuri

Utilitatea articolului
Acest articol a fost notat de vizitatori cu nota medie .


Scrie un comentariu
Nu aveti posibilitatea de a adauga comentarii! Vă mulţumim









Ultimele link-uri adăugate
shopmania.ro
Piscine Ecologice
Revista LYL
Suplimente Nutritive
Nutrex Research
Muscle Asylum Project
Syntrax Innovations
Anabolic Xtreme
www.gasparinutrition.com
www.maxfitmag.com

ISO 9001
ISO 9001

ProNutrition VitaLife Nature's Best MadMax Nutrend USA Natural Max Performance BSN MuscleTech Jasper Syntrax Gaspari Nutrition
 
promovat si listat in directoarele web
  Medicina Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau Smartbuy.ro - preturi si comparatii Addsite:: Magazine online - Sport TRAFIC TRIPUL - Directo Web Promovare Web ClickLink.ro Director Web Romanian Top66 jocuri Director Web Romania Acid Links - director web Adauga site in top online sanatate familie intretinere Cazare Predeal Adevarate.Net Poliamida Director Web AdSmarty Web Design Desene de colorat Bloogle Director Web ClickLink.ro Director web romania dotro.cn Promovat de Red-Web Dot Romania Director Web dYr.ro Reviste eLinks.ro Cel mai cuprinzator director romanesc Fier forjat Informatii in timp real www.realtimeinfo.ro Director web Director Web SEODIR SEO Romania Pagina indexata de motorul de cautare Romanesc  indexsite Director Web Inscrie.com Medicamente LinkPlus Siteuri